SilverState Ultras

Welcome To Silver State Ultras.Forum community Penyokong Perak.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Konvoi Perak Vs N9 ke Paroi
Thu Jul 15, 2010 6:08 pm by alexander razmi zulkarnai
Salam gang, sabtu ni 17hb julai 2010 silverstate ultas akan menganjurkan konvoi ke paroi. Minyak dan tol ditaja sepenuhnya oleh SSU. Tempah tempat anda sekarang. Hubungi najib @ doddy.Tq

Comments: 0
ROMBONGAN KE IPOH..PERAK VS JOHOR FA..22 MEI 2010
Mon May 10, 2010 9:07 pm by dody_988
MOH KITA GEGAR STADIUM IPOH
ROMBONGAN KE IPOH
PERLAWANAN : PERAK VS JOHOR FA
TARIKH : 22 MEI 2010 *Balik Hari*
BAYARAN : RM30.00 Seorang *Termasuk Tiket*.*Bayaran Deposit Sebanyak RM20 Sebelum 20 May 2010*.
CARA BAYARAN : Deposit RM20 Ke akaun CIMB Mohd Fazrul Hafiz -08160074464522-
TEMPAT BERKUMPUL: PERKARANGAN PINTU MASUK STADIUM MBPJ,KELANA JAYA
WAKTU BERKUMPUL : 1 TENGAH HARI
Hubungi: Fazrul …

Comments: 0
Hak Cipta Terpelihara
Mon Apr 26, 2010 11:20 pm by dody_988
Saya Meminta Jasa Baik rakan2 SSU untuk tidak sesuke hati meletakkan gambar/artikel/video/lagu tanpa mendapat kebenaran pihak yang berkenaan.Ini demi untuk menjaga hubugan baik SSU dengan semua pihak

p/s-klo nk ltk mtk kebenaran and kasi crdt..

Comments: 4
Welcome To Silver State Ultras Forum
Sat Apr 24, 2010 11:13 am by Admin
Selamat Datang ke Forum Silver State Ultras. Tempat berkumpulnya Silvermania@ Penyokong Pasukan Bolasepak Perak Khasnya dan Peminat bolasepak Malaysia Amnya. Untuk membolehkan anda membuat posting yang pertama,selepas pendaftaran,pastikan anda membuat pengesahan di email.Periksa inbox email anda.Semoga anda enjoy berforum disini. jika ada sebarang masaalah dan pertanyaan. Sila hubungi …

Comments: 0
Latest topics
» i`m newbie here....
Tue Feb 21, 2012 11:46 pm by zackkeicar

» T-shirt limited edition silver state ultras
Tue Nov 01, 2011 1:16 pm by fahmi26

» peminat setia perak
Sat Apr 30, 2011 3:06 am by hazwan89

» sye silvermania juga!
Mon Apr 25, 2011 10:07 pm by hafiz amran

» Chant Perak Juara
Thu Mar 31, 2011 6:35 pm by december 1n death

» Silver State Ultras Maju Selangkah Lagi!
Thu Mar 31, 2011 6:32 pm by december 1n death

» Orang IPOH dok kat PUTRAJAYA
Thu Mar 31, 2011 6:26 pm by december 1n death

» kenalkan diri
Tue Mar 15, 2011 11:27 am by khairulazwan

» cabang silverstate ultras
Sun Feb 27, 2011 1:11 am by yasirlatiff

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 20 on Fri Aug 23, 2013 6:01 am
Top posters
alexander razmi zulkarnai (104)
 
najibnwa (99)
 
sykrcr9 (59)
 
am_7riel (47)
 
dody_988 (43)
 
Admin (35)
 
azrul hussin (22)
 
zarif | STU (17)
 
Fazrul_Hafiz (14)
 
faiz32 (13)
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
September 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
CalendarCalendar
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Manchester United

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
am_7riel



Posts : 47
Join date : 2010-04-26

PostSubject: Manchester United   Thu Apr 29, 2010 3:32 am

Manchester United Football Club
digelar sebagai Red Devils
pasukan bola yg asalnya merupakan kelab Newton Heath(x ingat nama kelab ni sangat specifically)
yg mana jersi asal adalah hijau dan emas
tp team yg terbentuk dari Newto Heath ni
tradisinya memakai jersi merah
mempunyai stadium berkapasiti 76000 iaitu Old Trafford
yg juga digelar Theatre of Dreams
Back to top Go down
View user profile http://am7riel.blogspot.com
alexander razmi zulkarnai

avatar

Posts : 104
Join date : 2010-04-24
Age : 34
Location : cheras/kepong/kl

PostSubject: Re: Manchester United   Fri Apr 30, 2010 8:21 am

antara pemain man u yang aku suker zaman kanak kanak aku dulu...andrew kavascki( betul ntah aku eja..aku nak sebut pun susah) zaman kanak kanak aku aku digelar dengan nama pemain ni sebab skill aku lebih kurang skill dia jer.. Razz
Back to top Go down
View user profile
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Manchester United   Fri Apr 30, 2010 9:19 am

bila nak lawan main futsal ngn team mior... mior dah tanya2 tu...
Back to top Go down
View user profile
am_7riel



Posts : 47
Join date : 2010-04-26

PostSubject: Re: Manchester United   Sat May 01, 2010 3:27 pm

alexander razmi zulkarnai wrote:
antara pemain man u yang aku suker zaman kanak kanak aku dulu...andrew kavascki( betul ntah aku eja..aku nak sebut pun susah) zaman kanak kanak aku aku digelar dengan nama pemain ni sebab skill aku lebih kurang skill dia jer.. Razz

ko cakap psl andrei kanchelskis ke?
jauh beno nama yg ko beri tuh
Back to top Go down
View user profile http://am7riel.blogspot.com
zarif | STU

avatar

Posts : 17
Join date : 2010-04-25
Age : 23
Location : MuaR

PostSubject: Re: Manchester United   Sun May 02, 2010 12:08 am

am_7riel wrote:
alexander razmi zulkarnai wrote:
antara pemain man u yang aku suker zaman kanak kanak aku dulu...andrew kavascki( betul ntah aku eja..aku nak sebut pun susah) zaman kanak kanak aku aku digelar dengan nama pemain ni sebab skill aku lebih kurang skill dia jer.. Razz

ko cakap psl andrei kanchelskis ke?
jauh beno nama yg ko beri tuh

janji bunyik dy da nak dekat sama , ahaha tongue
Back to top Go down
View user profile
am_7riel



Posts : 47
Join date : 2010-04-26

PostSubject: Re: Manchester United   Wed May 05, 2010 2:10 am

zarif | STU wrote:
am_7riel wrote:
alexander razmi zulkarnai wrote:
antara pemain man u yang aku suker zaman kanak kanak aku dulu...andrew kavascki( betul ntah aku eja..aku nak sebut pun susah) zaman kanak kanak aku aku digelar dengan nama pemain ni sebab skill aku lebih kurang skill dia jer.. Razz

ko cakap psl andrei kanchelskis ke?
jauh beno nama yg ko beri tuh

janji bunyik dy da nak dekat sama , ahaha tongue

haha,layan
Back to top Go down
View user profile http://am7riel.blogspot.com
dody_988

avatar

Posts : 43
Join date : 2010-04-24
Location : KL

PostSubject: Re: Manchester United   Thu May 06, 2010 8:54 pm

meng yoo
Back to top Go down
View user profile
dody_988

avatar

Posts : 43
Join date : 2010-04-24
Location : KL

PostSubject: Re: Manchester United   Thu May 06, 2010 8:54 pm

Juejojo Sepet wrote:
bila nak lawan main futsal ngn team mior... mior dah tanya2 tu...

ko bkn team mior ke??haha
Back to top Go down
View user profile
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Manchester United   Fri May 07, 2010 9:39 am

mmg team meor pun.. meor ketua pasukan merankap pengurus pasukan n merangkap tukang maki...
Back to top Go down
View user profile
D_08



Posts : 7
Join date : 2010-04-30
Age : 36
Location : Ipoh

PostSubject: Re: Manchester United   Tue May 11, 2010 4:49 pm

Menang 4 - 0.....tapi syahduuu.........
tawa dlm tangisan.....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Manchester United   

Back to top Go down
 
Manchester United
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» West End United Reserves
» Harrogate Town vs Redditch United OFF
» TONIGHT - THROOPS v SUNBURY UNITED - 7pm KO - AYLESTONE PARK F.C
» West End United require forwards
» Callum Hassan signs from Hartlepool united

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SilverState Ultras :: BOLASEPAK DUNIA :: EPL-
Jump to: