SilverState Ultras

Welcome To Silver State Ultras.Forum community Penyokong Perak.
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Konvoi Perak Vs N9 ke Paroi
Thu Jul 15, 2010 6:08 pm by alexander razmi zulkarnai
Salam gang, sabtu ni 17hb julai 2010 silverstate ultas akan menganjurkan konvoi ke paroi. Minyak dan tol ditaja sepenuhnya oleh SSU. Tempah tempat anda sekarang. Hubungi najib @ doddy.Tq

Comments: 0
ROMBONGAN KE IPOH..PERAK VS JOHOR FA..22 MEI 2010
Mon May 10, 2010 9:07 pm by dody_988
MOH KITA GEGAR STADIUM IPOH
ROMBONGAN KE IPOH
PERLAWANAN : PERAK VS JOHOR FA
TARIKH : 22 MEI 2010 *Balik Hari*
BAYARAN : RM30.00 Seorang *Termasuk Tiket*.*Bayaran Deposit Sebanyak RM20 Sebelum 20 May 2010*.
CARA BAYARAN : Deposit RM20 Ke akaun CIMB Mohd Fazrul Hafiz -08160074464522-
TEMPAT BERKUMPUL: PERKARANGAN PINTU MASUK STADIUM MBPJ,KELANA JAYA
WAKTU BERKUMPUL : 1 TENGAH HARI
Hubungi: Fazrul …

Comments: 0
Hak Cipta Terpelihara
Mon Apr 26, 2010 11:20 pm by dody_988
Saya Meminta Jasa Baik rakan2 SSU untuk tidak sesuke hati meletakkan gambar/artikel/video/lagu tanpa mendapat kebenaran pihak yang berkenaan.Ini demi untuk menjaga hubugan baik SSU dengan semua pihak

p/s-klo nk ltk mtk kebenaran and kasi crdt..

Comments: 4
Welcome To Silver State Ultras Forum
Sat Apr 24, 2010 11:13 am by Admin
Selamat Datang ke Forum Silver State Ultras. Tempat berkumpulnya Silvermania@ Penyokong Pasukan Bolasepak Perak Khasnya dan Peminat bolasepak Malaysia Amnya. Untuk membolehkan anda membuat posting yang pertama,selepas pendaftaran,pastikan anda membuat pengesahan di email.Periksa inbox email anda.Semoga anda enjoy berforum disini. jika ada sebarang masaalah dan pertanyaan. Sila hubungi …

Comments: 0
Latest topics
» i`m newbie here....
Tue Feb 21, 2012 11:46 pm by zackkeicar

» T-shirt limited edition silver state ultras
Tue Nov 01, 2011 1:16 pm by fahmi26

» peminat setia perak
Sat Apr 30, 2011 3:06 am by hazwan89

» sye silvermania juga!
Mon Apr 25, 2011 10:07 pm by hafiz amran

» Chant Perak Juara
Thu Mar 31, 2011 6:35 pm by december 1n death

» Silver State Ultras Maju Selangkah Lagi!
Thu Mar 31, 2011 6:32 pm by december 1n death

» Orang IPOH dok kat PUTRAJAYA
Thu Mar 31, 2011 6:26 pm by december 1n death

» kenalkan diri
Tue Mar 15, 2011 11:27 am by khairulazwan

» cabang silverstate ultras
Sun Feb 27, 2011 1:11 am by yasirlatiff

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 20 on Fri Aug 23, 2013 6:01 am
Top posters
alexander razmi zulkarnai (104)
 
najibnwa (99)
 
sykrcr9 (59)
 
am_7riel (47)
 
dody_988 (43)
 
Admin (35)
 
azrul hussin (22)
 
zarif | STU (17)
 
Fazrul_Hafiz (14)
 
faiz32 (13)
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
November 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
CalendarCalendar
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
avatar

Posts : 35
Join date : 2010-04-24

PostSubject: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Wed Apr 28, 2010 7:15 am

kongsi kisah seram korang kat sini..... Question Exclamation Idea Arrow What a Face affraid affraid affraid
Back to top Go down
View user profile http://silverstateultras.forumm.biz
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Wed Apr 28, 2010 7:04 pm

ha... dgr kisah seram ingat aku satu mlm tu... jeng jeng jeng.....

malam tu aku lewat balik dari opis... ada la dlm kul 9 lbh mlm mcm tu...
aku nak kuar opis kena tutup lampu tutuk segala gala punca eletrik la...
masa aku padamkan lampu mmg gelap giler la opis... ttiba jer aku nampak satu lembaga.. tingginya tinggi sikit dari aku.. bentuk badannya kurus byk dari aku... Twisted Evil Twisted Evil seram sejuk jgk la aku tgk.. tp byk sejuk la sbb aircond aku lupa tutup.. huhuuhu.. masalahnya suis aircond dekat ngn lembaga tu dan dekat ngn pintu opis aku nak kuar... aduiiiiiss....
aku dok pikir la mcm mana aku nak kuar ni... nak tegur lembaga tu tkt sbb org tua2 cakap jgn tegur.. tambah lagi mlm jumaat.. huhuhu.. nak pendek kan cita ni la... tetiba jer lembaga tu aku dgr batuk.. uuuaahhhkkk uuuaaahhhkkk mcm batuk org tua la.. lebih kurang la bunyinya... aku dah nekad nak redah jer lari kuar dari opis tp pintu x kunci plak.. nnt hilang la brg2 opis ni... rasa tkt ngn rasa tanggungjwb mula brmain dipiranaku... baru aku teringat aku ada henpon.. apa lagi aku capai la henpon aku.. aku pk la nak kol sapa ni ek... x kan nak kol polis plak.. teringat la aku kwn aku yg brnama Mior Sharil... aku pun cari la numbo henpon mior.. lepas tu ku pun kol mior... ring ring... ring ring... pelik jer aku rasa.. bunyi henpon dekat jer ngn telinga aku... lepas tu ada la satu suara kedengaran.... weiii... hang buat apa kat dalam tu?? cepat la blah.. lama dah aku tgu ko ni.. aikk... rupa2nya mior yg duduk kat pintu yg aku sendiri suruh dia tgu aku.. siot la ko mior.. tp aku setuju la kalu mior jadi hantu.. sesuai apa... siap kwn aku tanya ngn mior sendiri... ni badan ker gitar....

(oi kwn2.. hihkhikhik.. cita ni adalah rekaan semata2.. x ada kena mengena yg hidup atau pun yg mati.. kalu ada yg terasa tu... itu hanya perasaan korang jer.. ) tata.. jgn mrh.. (boring punya pasal la ni...)
Back to top Go down
View user profile
alexander razmi zulkarnai

avatar

Posts : 104
Join date : 2010-04-24
Age : 34
Location : cheras/kepong/kl

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Fri Apr 30, 2010 8:22 am

sungguh seram kisah saudara.... affraid
Back to top Go down
View user profile
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Fri Apr 30, 2010 9:17 am

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil sungguh seram.. masa aku taip cerita ni aku pun takut... takut kena marah ngn mior... huhuhu
Back to top Go down
View user profile
alexander razmi zulkarnai

avatar

Posts : 104
Join date : 2010-04-24
Age : 34
Location : cheras/kepong/kl

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Fri Apr 30, 2010 1:49 pm

aku masih menantikan komen dari lembaga tersebut... Shocked affraid
Back to top Go down
View user profile
najibnwa

avatar

Posts : 99
Join date : 2010-04-24
Age : 29
Location : Ipoh,Kl,Gombak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Fri Apr 30, 2010 3:49 pm

kakakakakakakka..............
ni bukan seram ni lawak la....
kekekekekke....
mior2...mmg hati ko kering mior....kakakaka lol!
Back to top Go down
View user profile http://ultrasperak.blogspot.com
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Sat May 01, 2010 1:49 pm

lembaga tu x dpt nak komen.. dia dah sakit batuk2... hahahahha...
Back to top Go down
View user profile
miyores

avatar

Posts : 9
Join date : 2010-04-26

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Sat May 01, 2010 7:50 pm

seram gila babi.. seram sampai tahap nk terberak ni...
Back to top Go down
View user profile
najibnwa

avatar

Posts : 99
Join date : 2010-04-24
Age : 29
Location : Ipoh,Kl,Gombak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Mon May 03, 2010 1:37 am

miyores wrote:
seram gila babi.. seram sampai tahap nk terberak ni...

hahahaha....xleh blah tol....
wakaka.... lol!
Back to top Go down
View user profile http://ultrasperak.blogspot.com
Juejojo Sepet

avatar

Posts : 12
Join date : 2010-04-25
Age : 34
Location : p.klang / sarawak

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Mon May 03, 2010 9:05 am

aku buat cite seram korg cakap lawak... aduiiiiyai... belum lagi aku buat cite lawak.... huhuhuhu... bila nak lawan futsal ni... meor team lawan mana2 team... hekhekhek
Back to top Go down
View user profile
alexander razmi zulkarnai

avatar

Posts : 104
Join date : 2010-04-24
Age : 34
Location : cheras/kepong/kl

PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   Mon May 03, 2010 6:33 pm

Juejojo Sepet wrote:
aku buat cite seram korg cakap lawak... aduiiiiyai... belum lagi aku buat cite lawak.... huhuhuhu... bila nak lawan futsal ni... meor team lawan mana2 team... hekhekhek

mmg seram..tapi masih menanttikanh kisah seram dari yang lain.. affraid
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik   

Back to top Go down
 
Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SilverState Ultras :: GENERAL DISCUSSION :: Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik-
Jump to: